Tima Világa

TESZT A nagybetűs TESTRADÍR - Organic shop body scrub

2021. január 06. - Tima84

c3224857-32b7-4f86-87f0-4c240d9ac7c8.jpeg
Nem gondoltam volna amikor megvettem (na jó a Szerelmem vette), hogy erről bejegyzés fog születni.

A lényeg a lényeg, észrevettem, hogy egyre szárazabb a bőröm a lábamon, soha nem fordítottam rá nagyobb figyelmet nagyon ritkán bekentem testápolóval. Drága Édesanya a kávézaccos radírozásra esküdött, persze ki is próbáltam. Pihe - puha lett tőle a bőröm. A baj csak az volt vele, hogy nagyon macerás, és kitakarítani utána a fürdőt.... nem szeretem. 
Viszont kremmánián valahogy szembekerült velem ez a cukros kis csoda. Annyian áradoztak róla, hogy azt gondoltam olyan nincs, hogy én ezt ne próbáljam ki.

Isteni illatról meséltek. Hát... valami fantasztikus illat orgiára készültem amikor kibontottam, nos ez elmaradt. A kedves is elment, így csak pár nap után próbáltam ki.

Vissza az illathoz, vízzel és a bőrömmel érintkezve megjött az illat, elképesztő kellemes gyümölcs. Imádom.

Kiszerelés: én drágának találtam a mérete miatt, de használat közben rá kellett jönnöm, hogy nem fogy gyorsan. Tehát le kellett vonnom a konzekvenciát félre vezető egy testradír a szó jó értelmében. Még egy pozitívum, régóta szenvedek a benőtt szőrszálakkal (epilálok) kettő azaz 2 használat után megszűnt ez a bosszantó évek óta tartó probléma.

A cukor szemcsemérete viszonylag nagy, de kellemes a dörzshatás nem volt semmi rossz érzésem ezzel kapcsolatban.

02275859-0cf2-4eea-999b-89bd25ee473b.jpeg

Alapvetően egy gyümölcsös, aromás testradír bio mangókivonattal és természetes cukorral. Tökéletesen leradírozza és megújítja a bőrt, simává, selymessé és egészségesen ragyogóvá teszi azt.

BDIH minősített natúrkozmetikum. Nem tartalmaz SLS-t, parabént és szilikont.

 

 Fantasztikus, csak ajánlani tudom!

A bejegyzés trackback címe:

https://tima-vilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6816375510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása